Veel gestelde vragen | TopSleep
Beeldmerk Topsleep

Veel gestelde vragen

Bekijk hieronder onze FAQ.

Hier zou je zoveel mogelijk antwoord moeten kunnen vinden op jouw vragen. Staat je vraag er niet bij? Vul dan het contact formulier in of mail of bel ons gerust. Wij helpen je graag verder.

Algemeen
Betalen
Service & garantie
Bezorgen & orderstatus
Ruilen & retourneren

Over TopSleep Arnhem

Wij zijn een familiebedrijf in Arnhem en de oudste beddenwinkel van Arnhem. Sinds 1952 gespecialiseerd in slaapcomfort. Verkoop van Boxsprings, bedden, matrassen, dekbedden, hoofdkussens en aanverwante artikelen. Met eigen matrassenfabriek, wij maken matrassen op iedere maat en op basis van een aangeleverde mal. TopSleep staat voor kwaliteit. Uw nachtrust is onze zorg. Wij zorgen ervoor dat u beter slaapt! Lees meer op de over ons pagina.

Waar kan ik jullie vinden?

Je kunt ons vinden op de Boulevard Heuvelink 24, 6828 KP in Arnhem. Je kunt voor de deur parkeren of naast onze winkel. Op zaterdag is het gratis parkeren, door de weeks vergoeden wij uw parkeerkosten.

Welke betaalmethodes zijn er?

Betaal bij ons met de betaalmethode die jij wenst. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen.

Wij maken altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving waardoor jouw gegevens extra beveiligd zijn.

Betaalmethoden:

iDeal

Credit card: Master Card, VISA of AMEX

Klarna achteraf betalen

Bancontact

Je betaalt bij ons nooit extra kosten voor het gebruik van een bepaalde betaalmethode.

Zit er garantie op jullie producten?

Matrassen:
Onze matrassen zijn gemaakt van de best geteste materialen. Daarom geven we bij normaal gebruik 5 jaar garantie.

Boxspring:
De ongeëvenaarde kwaliteit van deze boxspring staat voor ons als een huis. Daarom geven we bij normaal gebruik 25 jaar garantie op frame en veerbreuk.

Wat is normaal gebruik:
Onder normaal gebruik wordt verstaan:slapen, tv kijken, ontbijten. De garantie vervalt bij:buitensporig gebruik zoals: het bed gebruiken als trampoline of defecten door verhuizing. Door verkoop aan derde

Garantie op overige artikelen:
Op alle overige artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor deze producten geldt ook een fabrieksgarantie. Binnen deze garanties kijken we naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld het leveren van een vervangend of een gelijkwaardig product.Wanneer vervangen niet mogelijk is heb je recht op restitutie van je aankoop bedrag.

Ik heb een klacht. Waar kan ik ermee terecht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar: info@topsleep.nl

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Je ontvangt een bevestiging zodra wij je klacht hebben ontvangen.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillen commissie via het Europees ODR Platform

Betaal ik voor het bezorgen en monteren?

Bij ons betaal je geen montage- en verzendkosten. 

Wanneer bezorgen jullie mijn product?

Nadat wij jouw bestelling binnen krijgen gaan we er direct mee aan de slag. We berichten je binnen 24 uur wanneer je je artikel kunt verwachten. Voor de actuele levertijden zie de productpagina’s. 

Hoe bezorgen jullie?

We komen de boxsping, bed, bedbodem of matras gratis zelf bij je thuis bezorgen en monteren. Wij staan voor kwaliteit en willen een goed contact met onze klanten. We werken dus bewust niet met externe vervoerders met uitzondering van het dekbed, hoofdkussen, textiel artikelen en accessoires. Deze worden gratis door DHL bij je thuis afgegeven.

Wat zijn onze retour voorwaarden?

Herroepingsrecht:

Het herroepingsrecht houdt in dat je binnen 14 dagen je aankopen zonder opgaaf van redenen mag terugsturen.

Voor het hoofdkussen en matras hanteren wij een langere proefperiode omdat wij goed slapen belangrijk vinden! Door de proefperiode heb je de tijd om een goede keuze te maken.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, kun je het herroepingsformulier hier downladen, invullen en opsturen. Dit is echter niet verplicht. Je kunt ook je retour aanmelden via onze retourservice, hierdoor maak je ook gebruik van je herroepingsrecht.

Ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Hoe werkt dit bij achteraf betalen of in termijnen betalen?

Wanneer je gebruik maakt van achteraf betalen of betalen in termijnen dan vragen wij je om je factuur te betalen. En zodra wij de producten retour ontvangen hebben dan storten wij het bedrag weer terug op je rekening.

Maak je gebruik van het herroepingsrecht dan moeten de producten in de originele staat behouden zijn. Dit betekent dat je ervoor dient te zorgen dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele verpakking zitten. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen.

Retourkosten:

De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant. Alleen voor het matras gelden afwijkende afspraken.

Wat kost het om mijn oude matras mee te geven?

Je oude matras nemen we gratis voor je mee. We brengen deze naar retour matras, een bedrijf wat gespecialiseerd is in het recyclen van matrassen.